Wij doen ons uiterste best om de opdracht zo goed mogelijk te laten verlopen. Mocht u desondanks niet helemaal tevreden zijn, dan stellen wij het zeer op prijs als u uw opmerking of klacht aan ons kenbaar maakt. Zo kunnen wij gezamenlijk zoeken naar een oplossing en eventuele verbeteringen doorvoeren. Als u een klacht over onze organisatie heeft, kunt u deze in eerste instantie melden aan uw adviseur.
Mocht uw klacht niet naar volle tevredenheid zijn afgehandeld door de adviseur, dan kunt u zich wenden tot het bestuur. Wij doen onze uiterste best om zo spoedig mogelijk met u tot een oplossing te komen.
Naast de klachtenprocedure kan ook gebruik worden gemaakt van de Klokkenluidersregeling
Het verschil met de klachtenprocedure hangt samen met het feit dat gebruik van de klokkenluidersregeling altijd op basis van anonimiteit plaats vindt.
De klokkenluidersregeling van Linden accountants heeft betrekking op de volgende situaties:
Indien er sprake is van situaties die vallen onder de klachtenregeling van Linden accountants kan ook gebruik worden gemaakt van deze klokkenluidersregeling. Het verschil met de klachtenregeling hangt samen met het feit dat gebruik van de klokkenluidersregeling altijd op basis van anonimiteit plaatsvindt.
De te volgen procedure is als volgt:
Vertrouwelijkheid
De melding, de correspondentie hierover en de behandeling geschieden onder volledige geheimhouding en vertrouwelijkheid, tenzij de melder de vertrouwenspersoon ontheft van zijn geheimhoudingsplicht.
Het bestuur van Linden accountants garandeert dat medewerkers die meldingen aan de vertrouwenspersoon doorgeven op grond van deze klokkenluidersregeling, dat de melding op geen enkele wijze van negatieve invloed zal zijn op zijn/haar functioneren binnen Linden accountants, dan wel zijn/haar carrière.Het verschil met de klachtenprocedure hangt samen met het feit dat gebruik van de klokkenluidersregeling altijd op basis van anonimiteit plaats vindt.